Pradinių klasių mokytojos ir mokiniai aktyviai dalyvavo matematinėje savaitėje. Jos metu vyko Vilniaus miesto 2-4 kl. matematikos olimpiados I etapas. Jį laimėjo ir į antrą etapą pateko 2a kl. mokinys Adomas (mokytoja Gitana Ulevičiūtė), 3b kl. mokinė Vaiva (mokytoja Rita Duogytė), 4a kl. mokinė Ieva Kotryna (mokytoja Jolanta Montvydienė).
Buvo pravesta daug integruotų pamokų ir išvykų.
1a klasės mokiniai (mokytoja D. Navakienė) matematinės savaitės metu dalyvavo lietuvių kalbos, fizinio ugdymo, anglų kalbos, dorinio ugdymo, dailės ir technologijų pamokose, integruotose su matematika. Jų metu skaičiavo savo klasės draugų vardų raides, piešė diagramas, gamino matematikos veiksmų plakatėlius, juos pristatydami mokėsi angliškai pasakyti skaičius, iš geometrinių figūrų kūrė margučių ornamentus. O matematinei savaitės besibaigiant, pirmokai keliavo į Radvilų rūmų muziejų, kur, apžiūrėję dailininkų darbus bei pasidalinę savo įspūdžiais ir mintimis apie matytus kūrinius, iš geometrinių figūrų sukūrė savo kompozicijas. Taip pat šią savaitę vykusiame tarptautinio matematikos konkurso „Pangea 2023” II etape dalyvavo Motiejus V., Augustas G. ir Gustas B., praėję I konkursą etapą. Sveikiname Gustą B., užėmusį III vietą! Taigi, nors pirmokai ir patys mažiausieji mokykloje, bet buvo smagu ir prasminga aktyviai dalyvauti jau tradicija virtusioje matematinėje savaitėje.
2a klasės mokiniai (mokytoja G. Ulevičiūtė) per integruotą matematikos ir dailės - technologijų pamoką "Geometrinių kūnų konstravimas" mokėsi atpažinti, teisingai įvardinti ir konstruoti įvairius geometrinius kūnus.
2b klasės mokiniai (mokytoja I. Lutcienė) dalyvavo integruotoje tikybos (mokytoja J. Liubčenko) ir matematikos pamokoje „Geometrinės figūros margučiuose“. Vaikai, išklausę pasakojimo apie Šv. Velykas ir prisiminę geometrines figūras, margino jomis kiaušinius.
2c klasės mokiniai (mokytoja E. Budrytė-Vaitkevičienė) integruoto matematinio turinio dailės pamokoje susipažino su vieno žymiausių XX a. dailininko Pablo Picasso asmenybe bei žymiausiais darbais, ieškojo kubizmo bruožų dailininko paveiksluose. Įkvėpti šio meninio judėjimo ir naudodami įvairias iš spalvoto popieriaus iškirptas geometrines figūras, mokiniai patys kūrė kubistinius portretus.
2d klasėje (mokytoja L. Nedveckienė) vyko viktorina integruota lietuvių - matematikos pamoka "Menu mįslę keturgyslę". Mokiniai kūrė mįsles, susijusias su skaičiais ir matematikos veiksmais. Žaidė žaidimą "Bingo".
3b klasės mokiniai (mokytoja R. Duogytė)) ir 4a klasės mokiniai (mokytoja J. Montvydienė) dalyvavo projekte "Vizualinio mąstymo mainai mene ir matematikoje". Mokiniai, naudodami atminties žaidimo korteles, su MO kolekcijos dailės darbais atliko įvairias kūrybines užduotis. Matematinės savaitės baigiamajame užsiėmime "Skaičių magija" kūrė plakatus. Susibūrę į grupes stengėsi nupiešti įdomiausią plakatą. Mokinių kūrybiniai darbai atspindėjo pagrindinę plakato funkciją - informuoti. Buvo paskelbtos dvi nominacijos: ryškumas ir informatyvumas. Vaikai labai džiaugėsi laimėjimais ir apdovanojimais!
4a klasėje (mokytoja J. Montvidienė) įvyko integruota tikybos, dailės ir matematikos pamoka „Vitražai“. Tikybos mokytoja J.Liubčenko papasakojo mokiniams apie vitražų atsiradimą, jų panaudojimą langų puošyboje. Vitražai labai išpopuliarėjo bažnyčių langų puošyboje. Vitražų eskizą 4a klasės mokiniai ir jų mokytoja J. Montvidienė kūrė ir apskaičiavo matematikos pamokoje. Gražiausius raštus ir spalvas mokiniai perkėlė į kūrybinius darbus ir pasipuošė klasės langą.
4b klasės mokiniai (mokytoja J. Skurkienė) integruoto turinio dailės ir technologijų, matematikos pamokoje susipažino su geometriniu ornamentu ir kvadrate kūrė spalvingą ornamentą iš geometrinių figūrų. Integruotoje pasaulio pažinimo, tikybos ir matematikos pamokoje pakartojo romėniškus skaičius, mokėsi žymių istorinių įvykių datas priskirti tinkamam amžiui. Mokiniai dirbdami grupėse pasidarė istorinę laiko juostą, į kurią pažvelgę prisimins, kaip skaičiuojamas laikas istorijoje. Integruoto turinio lietuvių ir matematikos pamokoje dirbdami grupėse kūrė tekstinių uždavinių sąlygas, sprendė vieni kitų sukurtus uždavinius, tikrino ir taisė draugų klaidas.